Sabtu, 25 Februari 2012

bosan .. bored .. buhsan ! heeee

Views
hye-2 ... ksian awk kn syg ... dh lme kne tnggl ngn sye ..
sorie larhh .. sye bz ckit ar dgn assgnment .. presentation .. midterm ...
sbb tu xdpt luangkn mse dgn awk blogger .. :)
uke skunkk nie ade mse ckit tok sye luangkn mse dn awk .. :)

nk cerita larhh ckit kn psl aku dgn KUIS yg xbrape nk cintan cintun tuu kn .. hahaha
aku mcm xprcye yg aku bole stay KUIS tu slme 3mnggu lbeyh ... mmg caya larhh ..
tp dduk KUIS tu mcm hape jer .. bosann yg teramat sgt .. seksa jiwa raga larhh .. haha
dann ble dh x tahan sgt .. aku decide tok balik ari khamis tu ..
tu pn ingt xbole balik taw .. coz ttbe dpt msg dri kelab rakan muda ..
yg aku trpilih tok jd sbhgian dri klab tu .. aku pn xpkir sgt bnde tu ..
coz aku pgie interview tu tok sje je ...
tgk dpt plak .. dan aku dberi tnggungjwb tok pgang exco cyber ..
kre nnt sem dpn agk bz larhh .. shittt ..
tp xpe .. klu IT nie aku suke .. hehehe
nsb dpt bhgian IT .. huhuhu
spatotnyer ari jmaat tu ade sesi pngenalan .. tp aku xpgie ..
coz nk balik .. dh 3mnggu kot xbalik .. xtahan den .. :P


uke skunk nie .. aku tgh cuti stdyweek ..
mnggu dpn final .. huhhhh ..
aku start final 27hb smpi larhh 14hb ...
hoppeee bjlan dgn lncar ...
moga aku bole jwb dgn lancarr .. aminnnn ...



p/s : taon nie aku akn dpt 2spupu bru larhh .. besttnyerrr ... :)

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Lynnnurul ! Like Kalau Suka ! ♥

2 ulasan:

Nur $yukri@# berkata...

Good Luck..
try your best....
love u

Nurul Amalina berkata...

tenkiu .. syg ko jgk !