Jumaat, 16 Disember 2011

khamis .. 15/12/2011

Views
hye-2 u all ...
mehh aku nk cter entry aku ..
lpak d mlm khmis brsme yg trsyg-2 ..:)
( syukriah .. sabrina .. )

aku cter smule k .. ahha
ari khmis lpz .. klass aku sume cncel ..
mmg borink smpi xtrkate pape larhh ..
yg tramat borink .. nk tdo .. dh pnt mmbute ..
mmbe2 sume lyan mvie .. mlz nk kco ..
dan aku pn lpak larhh kt tngge sowg-2 .. tp kdg-2 mmbe lpak skli ..
dan jgk nsb baek larhh die sudi nk msg ngn aku .. ahah
ilang larhh jgk borink aku tu ..
tengs ajuhsi !

ble ptg tu .. ttbe dpt msg dri syuk ..
ckp nk lpak .. soo aku pn soh larhh dtg kuis ..
ambk aku .. coz aku pn borink mse tu ..
first tu die agk tkot .. tp bg smgat ..
coz dh lme xjmpe .. rindu die ..
then ble lpz mgrb .. dpt msg dri die ..
ckp ' aku on the way '
aku pn per ag .. sgt larhh teruja .. nk jmpe die ..
then smpi d kuis ..
die jmput aku kt dpn prcel ..
sgt larhh best ..
rindu gler kt die ! sgt ..
then kamie decide nk lpak ..
tp ble ade lg geng yg nie nk join lpak skli ..
lg larhh brtmbh sronok  kamie sume .. huhuhu
soo kamie decide lpak kdai mkn yg dkt-2 jer ..
sgt sronok lpak ngn dowg-2 sume ..
bkn snang taw nk lpak ngn dowg .. 
bhgie sgt mlm tu ..
mcm-2 krenah larhh kamie sume ..
keco kdai tu ..
ade jer yg wat lawak .. then mngena kn owg .. 
tp yg xbhgie .. kua kne pki bju mslimah ! 
yg tu plg xske .. soo jd hipokrit kjap .. kua pki mslimah ..
mcm xcye jer ..a hahaha

dan kol 10.30 .. kamie pn blek ker tmpt msng-2 .. aahahha ..
 tengs syuk .. coz snggup dtg kuis ambk aku .. then lpak .. 
lpz nie ble larhh kn dpt lpak ag .. 
coz ko lpz nie dh LI .. :(
pape pn .. gud luck k LI syg .. 



p/s : nie larhh antre gmbe-2 yg dsnap oleh kamie-2 ..
       hope nmpk larhh yer gmba-2 tu ..ahhhaa
      tengs kowg .. syukriah .. sabrina .. famy .. and yg lagi due tu ...
      mlz nk sbut nme .. kang ade jer yg xkne .. hurmmm ...
      hope lpz nie bole lpak mcm tu lg .. meriuh kn suasne kdai tu .. ahaaha


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Lynnnurul ! Like Kalau Suka ! ♥

3 ulasan:

Nur $yukri@# berkata...

welcome syg....anything for u insyaallah..

Nurul Amalina berkata...

tengs dear .. :D

Nurul Amalina berkata...

tengs syg .. muakss ..