Rabu, 20 Julai 2011

bz .. bz .. bz ..

Views
bln nie ade larhh bln bz bg aku srta kwn2 yg trlibat dlm prog HR !!
aiyooo pheningg ... aku n 5J dberi tnggngjwb mnjd ajk dbwh marketing !! phenat ..
thenn mnggu nie amat bz bg akuu !! tensionnn .... dh larhh bz .. pas2 mood plakk xuke mnggu nie ... x xhu larhh knape ngn aku nie !!!
mnggu nie aku brsme2 anam .. arep .. n ida bz mcarik mngse yg pki bju ijau d skitar KUIS ...
prog mncrik mngse nie dnamakn camera spot day tok slme 2mnggu .. jika kowg yg dpilih oleh kamie mnang .. anda akn mndpat adiahh .. sooo brgyee larhh anda dgn bju ijau n unikk .. huhu cehhhh promote plakk ... smbill mncrik 2 aku ngn ida pnohkn dlu kamera yg dpgng oleh anam 2 .. pntang nmpk camera taww !! hahahaha sonokk ikot dowg mnjelajah KUIS nie .. heee


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Lynnnurul ! Like Kalau Suka ! ♥

2 ulasan:

Nur $yukri@# berkata...

waahhh...nk bergaye gak leh..ptu aku dtg kuis..ko pilih la aku hahhahha

Nurul Amalina berkata...

wahhh of coz bole .. dtg ar ..
cmfrm nnt aku plihh ko pmnangnyer ..
ahahha