Ahad, 19 Jun 2011

hutang ag sem3 !

Views
aiyoo stiap sem aku asyk dpt hutang jer dri lect2 ksyngan aku !
ahaahhaah nie sume gara2 aku bsng dlm klas ..
aku mne bole snyap dlm klass ! mshti kne bckp ..
bler bckp bru larhh klass jd sonok .. ahahaha
sem nie aku dpt htng dri ustzah .. iaiti lect fiqh .. hee
aku kne bg cramah ckit dlm tutorial .. heee
sptotnyer mnggu lpz ag .. tp dsbbkn aku xde idea ..
aku minx tngguhkn jd mnggu nie .. ahhah
xde idea ar nk cramah psl per .. heeee
kowang sume ade idea x ? mshtii xde kn ..
xhuu dhh .. ahahah :P




p/s : stdnt2 dhr3b kowg tnggu ustzh amalina bg cramah ea mnggu nie !!ahahhaah
kli nie bkn ustzh hajar yg bg dh .. aku akn cbe tok tdak bg ustzh hajar 2 mnympuk yer !!
hahhhhhaahahha :P

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Lynnnurul ! Like Kalau Suka ! ♥

2 ulasan:

Nur $yukri@# berkata...

la...mulut..ko yg x leh benti tu pn kne dende,bayar gak ke..ahahha
kesian tol...len kali jdi pendiam k

Nurul Amalina berkata...

ahahahah nk wat cmne .. dh nsb .. tp aku dh byar pn .. :) aisshh mne bole snyap .. nnt xkeco klass 2 .. :)