Selasa, 16 November 2010

sooo tired!!

Views
arie ahd lpz hngge skunk aku trpkse mjd pngsuh tok adek spupu aku yg brumo 5bln...
sumpah aku ckp gler penat..coz die asyk mragam...
bese ar bby klu dh dmam+batok+seseme mmg akn mhgharu biru kn uma ar..hahaha
saba jer ar..ble die nk tdo 2..aku trpkse ar dodoikn..cmpi pnat ar mlut aku nie..haha
pas2 die xnk dduk..asyk nk dkung jer..heee
syg2...muakkkxx
tp best gak..dpt pnglman sblm jd mama..hahahaha
kne bgon pg2 lyan die..then tdo larut mlm coz kne dodoikn die..sonok2..hahaha
ag sonok ble die mragam aku akn ambk pict2 die..chumel2..mcm aku...hahhaa pasan plak..hee
tp ari nie mlz ar nk ltak pict2 die..hahah
mcm mlm nie aku ngn fatin bjye jgk akhrnyer tdokn die..wlupn lmbt..
dh plbgi gye ar aku ngn fatin gaye kn die tok tdo..cmpi tuka2 tgn ar...hahahaha

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Lynnnurul ! Like Kalau Suka ! ♥

Tiada ulasan: