Selasa, 6 Julai 2010

nope!!

Views
mlm td aku,cipa,fara n nida tmn hana g klas mlm..coz aku nk jmpe uncle rusdi..mmbe ummi..die mngjar kt kuis..aku ingt kn uncle 2 bsar..rpe2nyer kecik jer owgnyer..then blek 2..aku dok mln sme ngn bdk2 umah..pas2 mse aku dok mkn..hana dtg kt aku..ckp bdk klas die nk knl ngn aku..ptot larh aku tgok laki 2 snyum2 kt aku..haha gler btol..laki 2 ckp kt hana yg die dh lme tgk aku sjak mlm aku tgok bola 2..ish die 2..ntah pape..sgan aku..hahaha pas2 bdk2 umah aku sume laki nk tsngkut kt aku..hey dowg nie..nnt aku bg kowakjx sowg s2 ea..kowg plih jer nk yg mne..hahaha ari senin aku knl ngn bdk accounting..slase aku knl ngn bdk usuluddin..hey amalina2..ari rbu x xhu plak..haha just joke k..tp kn bdk 2 cye yg aku nie bdk al-quran n as-sunnah..ish2 xde rpe lngsung aku nie bdk akademi islam..hahaahaha
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Lynnnurul ! Like Kalau Suka ! ♥

Tiada ulasan: